Mig

No User

Du skal logge ind for at se din profil

Gruppe avatar

Admins

RidersPuls

Offentlig gruppe

← Forum

• ← Gruppeforum | Forum oversigt

Gode ideer (6 indlæg)

• Teit sagde for 9 måneder, 3 uger siden:

Hey,

Hvis i har gode ideer til hvad vi kan gøre for at forbedre Riders.dk må i gerne poste dem her eller sende en mail til teit@riders.dk .

Teit/riders.dk

• sagde for 9 måneder, 3 uger siden:

Hey! Først vil jeg lige sige at jeg virkelig synes det er fedt, at i prøver at holde det her community kørende. Når det er sagt, bliver jeg nødt til at sige, at jeg ikke er fan af det nye riders.dk. Det forekommer mig meget rodet. Er udemærket klar over at, det må være svært at skulle have alle de sportsgrene samlet, men helt seriøst – den forside er jo lige til at få hovedpine af. Kunne man ikke forestille sig noget med nogle faneblade, således at man valgte i toppen af siden, og så lave en mere overordnet forside. Søgefunktion, er det bare mig der ikke kan finde den? Et bedre brugtmarked, der gør det let og overskueligt at købe og sælge ting – evt. samle alle brugtmarkederne under een fane, således at man har lyst til at sidde og browse gamle sager. Alt i alt, gør det hele langt mere simpelt. Lige lidt fra toppen af mit hoved.
    Men som sagt, keep up the good work!

• claudi sagde for 9 måneder, 3 uger siden:

syntes det er et fedt layout, men forstår ikke helt alle de der add’s og hvad er det for moget at man skal blive medlem af et forumindlæg for at kunne svarer??? er ikke med.

ville egentligt bare spørge hvor riders.tv blev af? men blev lige lidt forvirret af alt det andet…

• Teit sagde for 9 måneder, 3 uger siden:

@ Jonatan – Tak for input – der er uden tvivl plads til optimeringer flere steder og der er helt klart noget funktionalitet som vi er bagud med. Fanebladene kunne måske være en ok ide, det r noteret.
    Søgefunktion tilgår, den er lige ved at blive testet.
    Brugtmarked er et af de næst punkter vi går igang med at få lavet mere lækkert og brugervenligt.

@ Claudi – idet gamle riders.dk skulle man være logget ind for at kunne svare på et forum-indlæg, det er grundlæggende det samme her. Den lille forskel er bare at et forum nu ligger som del af en gruppe som man skal være medlem af ligesom man kender det fra Facebook.
    RidersWebTV er pt. taget af riders.dk og vi kigger på alternative løsninger. F.eks. en channel på Vimeo eller Youtube eller noget i den stil. Men det er lidt usikkert hvad vi finder på.

• teisole sagde for 9 måneder, 3 uger siden:

Hej riders,

Jeg synes det er en fed side i har fået lavet og kors i røven hvor er det lækkert med en indlæsningstid der er banket ned i forhold til det gamle!!!

Jeg vil gerne slå et slag for journalistikken – har lige kommenteret en nyhedsartikel på windsurfsiden. Jeg læser som regel nyhederne og er rigtig glad for at I gider bruge tid på at sammenfatte nyheder fra www på riders. Top fedt! Men når i citerer andre (engelsksprogede) hjemmesider så lad være med at bruge en robot (google) til at oversætte teksten. Det er jo volapyk og meningsløst meget af det der kommer ud. I hvert fald er det ikke en fornøjelse at læse. Herudover synes jeg det er respektløst overfor den journalist der har skrevet originalteksten  når i oversætter det uden tanke på sproget – og tilmed gør det uden at skrive kildehenvisnigner.

Nå, nu lyder jeg allerede meget mere gammel og sur end meningen var. Ikke desto mindre synes jeg I skal overveje argumenterne.

God dag, og tak for det gode arbejde.

• Ebbern sagde for 9 måneder, 3 uger siden:

Hi Guys,

Det er så sandt med oversættelsen der – Det gik lige hurtigt nok med at få det online, den skulle slet ikke have været offentlig tilgængelig. Jeg tager den fuldt ud på min kappe den der! Men jeg skal tydeligvis også lige lære det nye system!

Tak. Og my bad!