Mig

No User

Du skal logge ind for at se din profil

Gruppe avatar

Admins

RidersPuls

Offentlig gruppe

← Forum

• ← Gruppeforum | Forum oversigt

Spørgsmål og hjælp til det nye Riders.dk (26 indlæg)

• Teit sagde for 9 måneder, 4 uger siden:

Post dine spørgsmål og undren her, så vil vi forsøge at hjælpe, og samtidig kan andre også lære og svare også.

• Josse sagde for 9 måneder, 4 uger siden:

Hej Riders.dk

det ser fint ud med det nye site men det er altså også lidt forvirrende hvordan man lige finder ud af havd man skal gøre.

Skal jeg melde mig ind i alle grupper for for at kunne se dem?

• Ralf sagde for 9 måneder, 4 uger siden:

hej Josse, ja du skal tilmelde dig en gruppe for at kunne eks. oprette / besvare forumindlæg. for en hurtig gruppeoversigt så tag denne side – http://riders.dk/groups/

• SørenAnker sagde for 9 måneder, 4 uger siden:

Jeg tror det ralf mente var http://www.riders.dk/groups/

• renep sagde for 9 måneder, 3 uger siden:

Jeg synes det nye riders er noget værre bras. Det er totalt uoverskueligt, og det er ikke bare fordi man lige skal vænne sig til det. Forsiden er nærmest bare en masse tekst på en hvid baggrund.

Og jeg er ret irriteret over at man ikke kan se priser og postnummer på brugtmarkedets forside.

Det er fint i laver det om, og det er heller ikke for at lyde utaknemmelig. Men det er virkelig ikke en fornøjelse at gå ind på riders som det er nu.

Just my 2 cents

• Ralf sagde for 9 måneder, 3 uger siden:

hej renep.

forvent at postnummer er på enten idag eller i morgen. hvis du har andre konstruktive tilbagemeldinger er vi selvfølgelig meget lydhøre. ang grafikken og den meget hvide forside, så tager vi din holdning til efterretning, holder den op mod den kritik vi fik på det gamle site og ser om vi ikke kan gøre alle tilfredse.

hej renep. så er det postnummer i brugtmarkedet.

• Teit sagde for 9 måneder, 3 uger siden:

Har i spørgsmål til funktionaliteter eller andet på det nye riders.dk må i gerne stille dem her….

• Mr_Flatspin sagde for 9 måneder, 3 uger siden:

Hey Esben, Ralf osv. synes den er meget dope…

Anyways, 2 spørgsmål:
    1. Hvordan retter man i sine egne indlæg?

2. Er det muligt at have en signatur som på det gamle?
    Peace

• renep sagde for 9 måneder, 3 uger siden:

Hej, Mit indlæg doublepostede. Hvordan sletter jeg det ene?

• den8 sagde for 9 måneder, 3 uger siden:

Langt om længe lykkedes det mig at komme ind på jeres nye side.

Efter I har lavet det om er den helt gal, det er næsten umuligt at loade jeres sider, det tager flere minutter før man kan navigere rundt på sitet. Det virker som om der bruges et hav af resourcer på at afvikle og/eller hente kode, for der ventes og ventes. Det tager mig flere minutter før end jeg kan noget som helst.

Først troede jeg det bare var min setup med IE v8, men det er samme resultat jeg får på andre maskiner med andet OS og også på anden lokation end hjemme.

For at give jer en ide om hvorledes det ser ud fra en bruger, har jeg optaget en hel sekvens som viser hvor grelt det er, se med her:
    http://www.den-8.dk/surf/riders-capture.wmv

Jeg er ikke den eneste, jeg kender adskillige der har opgivet, det tager simpelthen for lang tid. Rigtig ærgerligt er det, for det gør sitet ubrugeligt. Håber meget I finder en løsning så vi igen kan få adgang.

hej den8, jeg medgiver 100% at det der forekommer noget mystiskt. umiddelbart ser det for mig ud til at din browser klient hænger af flere omgange. jeg vil meget gerne undersøge hvad det kan være og vil derfor bede dig sende mig den ip du tjekket sitet fra – du ser den på myip.dk – og sende til mig på ralf@riders.dk så vil jeg starte med at sikre at serveropslaget sker korrekt. ligeledes må du gerne sende mig spec’s på den maskine og din internet forbindelse, hvorpå du sidder så jeg kan efterligne dette.

sidst men ikke mindst vil jeg gerne vide hvad det er for en phishing kombonent du har i din browser – der hvor der står "DETTE SITE ER SIKKERT", for det kan være dette kombonent som skaber issues, for på din fil hentes selve indholdet på Riders.dk jo ganske hurtigt ind hvor efter browseren går kold og står og siger "svarer ikke" oppe i status baren – et tegn på at problemet meget vel kan skabes af noget lokalt.

slutteligt hører jeg meget gerne for andre der oplever fejl ala dette.

mvh. Ralf / Riders.dk

• den8 sagde for 9 måneder, 3 uger siden:

Hej Ralf.

Enig i at det ligner at klienten hænger, og det føles netop sådan, den timer jo også ud. Det ser ud til at den gør således fordi den står og venter i meget lang tid på at få svar på et eller andet.

Har mailet dig IP, specs på linien er en 8mbit ADSL fra TDC, maskinen er ikke den nyeste – en Shuttle P4 3.5GHZ med 2gb ram og Vista Ultimate med SP2, den plejer at fungere ok. Jeg havde samme oplevelse fra min bærbare, fra en anden stationær maskine som lører XP var oplevelsen lidt magen til, dog heldigvis ikke så slemt som den på filmen.

Komponenten er en del af F-Secure Internet Security 2010. Jeg har forsøgt at disable hele F-Secure, resultatet var det samme.

I dag er billedet dog helt anderledes, alt fungerer tilsyneladende - indtil videre i hvert fald. Jeg melder lige retur om der sker ændringer.

• T-bone sagde for 9 måneder, 3 uger siden:

Hej Riders

Hvor er bruger-galleriet blevet af?

Jeg fandt en album-funktion under min egen profil, men der kan jeg blot loade ét billede adgangen, og det bliver vist ikke "offentliggjort"… ??

Er I ikke interesseret i vores egne fotos længere? Jeg har "offentliggjort" via min egen hjemmeside, men jeg synes det var en god funktion, at kunne se folks skud for forskellige "Rides" uanset genrer.

Tyge/T-bone

Fotos vist via link: http://www.folkmannmusaeus.dk/gilleleje20091004/index.html

hej T-bone.

albummet bliver smidt på så nye gallerier kommer på forsiden, for ja selvfølgelig er vi interesseret i jeres fotos . jeg skal nok skrive når det er på.