Mig

No User

Du skal logge ind for at se din profil

Gruppe avatar

Admins

Snowboard

Offentlig gruppe

← Forum

• ← Gruppeforum | Forum oversigt

Hvor er hver at stå i KBH? (22 indlæg)

• Mikkel Ahrenkiel sagde for 1 måned, 1 uge siden:

Yo yo…. Jeg er lige kommet hjem fra Canada, hvor jeg har tilbragt de sidste 3 måneder. Så kom jeg lige til at kigge ud af vinduet, og så at der også er sne her!!! Men da jeg er nye i København, så har jeg ingen anelse om, hvor man skal tage hen hvis man gerne, vil ride lidt, evt. kicker – rail? 

• Mads M. sagde for 1 måned, 1 uge siden:

Har ikke et bestemt sted, men der er nogle spots rundt omkring…

Søndermarken har nogle ok bakker, Østre anlæg ku man nok os have det meget sjovt hvis man har en boks eller et bord el.lign.

Sig til hvis du tager ud; Jeg er ihvertfald frisk på en lille Jam-session

• Mikkel Ahrenkiel sagde for 1 måned siden:

Helt sikkert, det kunne være rigtigt sjovt. Det er jeg helt sikkert med på. Jeg regner ikke med jeg kommer ud her de næste par dage, men weekenden er meget åben for en lille snow session. Sig endelig til hvis du kunne være frisk lørdag eller søndag. 

Peace >>

• JacobN sagde for 1 måned siden:

hey

jeg har selv trippet en del rundt i kbh for at finde nogle fede steder, nu når der endelig er sne, problemet er bare at der ik er nogen…. mit bedste bud for en god lille session er i Nørrebro skatepark ik langt fra stationen. der er en del bokse og enda et lille handrail man kan ha det lidt sjovt på. det bedste er nok der er spotlights så man kan have en nice lille night session.. faktisk har skal jeg derover i morgen(fredag) aften og jibbe lidt rundt med vennerne. dog er der ingen gode runins, så man skal trække hinanden. men hva faen… kig forbi hvis det er.

og skriv hvis i finder noget sjovere

• Spang sagde for 1 måned siden:

Vi er nogle stykker som den sidste uges tid har kæmpet med at bygge run in på Nørrebro spottet. Desværre bliver den sparket i stykker hver, hveranden nat.

Men når den er der fungerer den ganske ok. Kræver bare man vedligeholder den også mens man kører.

Kan være vi ses der fredag……

• JacobN sagde for 1 måned siden:

ja jeg så den godt i går. ser fandme godt ud. men typisk folk ødelægger den. men så må vi jo bare bygge den op igen..

men ja der kommer vist en del til session i aften. så det skal nok bli griner

• Krogh sagde for 1 måned siden:

Hvis der er nogen der kommer iaften så skriv til mig på 289 271 44 hvor det er henne.  På forhånd tak

• Spang sagde for 1 måned siden:

Æv jeg dukker ikke selv op i aften. Passer desværre ind i mine planer. Men håber I som tager derhen har en fed sesh og selvfølgelig hjælper med at holde liv i stedet så længe vi har sne i DK…..

• Christian sagde for 1 måned siden:

Nørrebro rocks.

• Spang sagde for 4 uger, 1 dag siden:

Hell yeah homie.

Må snart derhen igen. Krydser fingre for bare lidt mere sne her i KBH snart. Vi trænger til det!

• Krogh sagde for 4 uger siden:

Hey.

Jeg var derinde sammen med ”Mikkel” på snowboard herinde fra. Ret random møde og jeg gav da også ret hurtigt op. Forholdene inde ved Nørrebro er iflg mig dårlige. Man skal kravle op på en snebunke der er 30×30 cm (1m høj) og det kan ikke lade sig gøre alene hvis man er mig. Så kører man ned og frem 4-5 meter og så kommer en beton rail med noget metal på. 

Hvis der er nogen der har andre alternativer til hop/kicker/rails så skriv endelig.

• Krogh sagde for 4 uger siden:

Her er et link fra søndag 2 uger siden hvor vi lavede en kicker nær Ballerup. Tjek det ud (:

http://vimeo.com/9134539

• Spang sagde for 3 uger, 6 dage siden:

Synes sgu din holdning er lettere ignorant. Er ikke nemt at finde et spot i indre KBH hvor man kan bygge noget. Så hvis man tager det med synes jeg nu det på Nørrebro er helt ok. Herinde bliver langt de fleste bakker kælket i smadder på 10 minutter og vi havde desværre ikke lige adgang til boxe eller rails vi kunne tage med i Søndermarken, Frederiksberg Have etc. etc. Føler nu også lidt street snowboarding i byen har sin charme især med roughe tilgængeligheder.

Er lidt lettere at samle en bunke sne på en mark og kalde det en kicker

• Krogh sagde for 3 uger, 6 dage siden:

Nu skrev jeg bare min mening om stedet så folk også kan tage det i betrækning. Måske nogen kan bruge min info til noget (:

Syntes nu det er mere end en bunke sne på en mark, så kicker er et godt ord for mig

http://img208.imageshack.us/img208/4738/img4508x.jpg

• Spang sagde for 3 uger, 4 dage siden:

Godt ord igen og alle har ret til deres holdninger. Var heller ikke ment ondt overhovedet. Vi ved godt at Nørrebro spottet ikke er perfekt. Men det er hvad vi har her og må sgu arb. hårdt for at vedligeholde det da folk, som tidligere skrevet, under at sparke det i smadder når muligheden byder sig.

Vil stadig mene at der er et par timers sjov og hygge med vennerne der hvis man bare tager det for hvad det er og så er lidt urban snowboarding da lidt cool.

Må til sidst indrømme at jeres ”kicker” på billedet bestemt er mere end en bunke sne. Godt arb. drenge….