Mig

No User

Du skal logge ind for at se din profil

Gruppe avatar

Admins

Snowboard

Offentlig gruppe

← Forum

• ← Gruppeforum | Forum oversigt

Hvorfor står folk alle steder. (2 indlæg)

• Jesper sagde for 5 måneder siden:

Jeg vil lige starte med at sige at jeg ikke er den store park rotte. men jeg forstår ikke hvorfor at folk altid skal stå midt i parken fordi de skal kører et bestemt rail.

Eks.

Jeg var en tur i vallåsen med en kammerat søndag D. 28-02-10.

Vi kørte på det hop der ligger ude til venstre når man kommer op med T-liften.

Der var en flok ski-drenge der syntes at de skulle stå lige på den roll-in der er lavet til det hop, det betød at alle dem der kom op med liften ikke kunne kører da de blokerede det hele.

Det skal lige siges at sneen var ret våd så man skulle kører oppe fra liften for at få ordenlig fart på til det hop.

Som sagt er jeg ikke den store park-rotte, men jeg har da kørt BMX i skateparks de sidste 14 år og der er noget der hedder skatepark etikette det betyder at man ikke står/sidder midt i parken men står i siden så man ikke ødelægger andres session.

Det er ikke den eneste gang jeg har oplevet dette, det er det samme på pisterne rundt omkring.

FOLK STÅR ALLE STEDER.

Ved godt det er mange der har snowpark etikette, men syntes sku tit der er nogen der står i vejen.

Bare lige et halvsurt opstød for mig.

• JacobN sagde for 4 måneder, 3 uger siden:

du har så ret. men her er løsningen for at fjerne dem der stå i vejen! 

http://www.youtube.com/watch?v=uAq0toGJMNk