Jeg er journalist og skriver for et rejsemagasin, der hedder Take Off. Til næste nummer skal jeg skrive om surferferie i Europa og vil derfor gerne i kontakt med en super hardcore surfer, der både har surfet på Hawaii og andre steder ude i verden men også flere steder i Europa. Du kommer helt sikkert til at være bedre end de fleste af dem, der læser artiklen, men det er meningen.
Du skal kunne fortælle mig, hvor det er bedst at surfe i Europa og hvorfor, hvad skal man være opmærksom på og hvad er fordele/ulemper i forhold til at surfe andre steder i verden.
Du skal netop være så hardcore, at jeg faktisk kan bruge dig som såkaldt ekspert i artiklen, så du både deler din viden og dine erfaringer. Du skal selvfølgelig også gerne have gode billeder af dig på surferferie i Europa. Billeder, som du har lyst til at dele. Er sikker på, at det kan blive en virkelig cool rejseartikel med de rette billeder og gode råd!
Artiklen skal skrives så hurtigt som muligt. Så send mig en mail asap, hvis du er interesseret eller kender en som er. Så tager vi interview over telefon (eller mail men helst telefon)
På forhånd tak!
Hilsen Sandra
(ssamuelsen@hotmail.com)