Mig

No User

Du skal logge ind for at se din profil

Gruppe avatar

Admins

Surf

Offentlig gruppe

← Forum

• ← Gruppeforum | Forum oversigt

Besked til surfer i Danmark! (6 indlæg)

• brogaard sagde for 4 måneder, 3 uger siden:

Jeg har tænkt lidt over om vi ikke skulle samles og lave et gril arrangement her i nær fremtid. evt. forslag til sted og dato kan skrives i dette forum. Jeg havde lidt i tankerne at det kunne være en dag hvor der også var vejr til at surfe. Det bliver nok lidt svært med det danske vejr. Det er heller ikke så nemt at grille når det blæser op til 13 m/s.

• Surfboy9 sagde for 4 måneder, 3 uger siden:

Hejsa

Der er mulighed for at lave en del arrangementer i kbh området.

nu ved jeg jo ikke hvor i landet de fleste surfer bor – går ud fra det er vestjylland, men hvis der er interesse for det vil jeg gerne undersøge mht til location i KBH.

Der har jo ved flere lejligheder været holdt hawaii beach party på docken ved nordhavn station østerbro. det kunne være en mulighed. Men så kræver det jo også vi er en del. 

Jeg er ikke så kendt med stederne i Vestjylland, men er frisk på at ta en tur over hvis det er?!

• spotfinder sagde for 4 måneder, 3 uger siden:

Når du skriver 13m/s!!!  går jeg ud fra at vi er på djævleøen, og det er boardsurferne der er tale om.. Hvis det er det, så vil docken ved nordhavn station østerbro nok være lige stor nok.. Om alle omstændigheder er jeg klar på en grillaften eller andet, og det er jeg sikker på at der også er andre der er..Det ville være sjovt at mødes uden rumdragt. Tit bruger vi ikke lang tid på spottet, fordi vil gerne vil hjem og få varmen eller fordi det blæser for meget til at hænge ud( Alt efter hvilket spot), samtidig bruger vi også en del tid på kørsel, der går jo nemt 3-5 timer eller mere, bare for en session, hvis man bor i Kbh. Omvent kunne det også være sjovt at få svenskerne med, der er en del surfer på den anden side af sundet. Der er jo altid Byggen eller ????

Spotfinder..

• andy sagde for 4 måneder, 3 uger siden:

En glimrende ide! Synes umiddelbart at Bryggen er ret fornuftig, så har vi både muligheden for at få svensken med og slippe for alt for meget vind. 

• Surfboy9 sagde for 4 måneder, 2 uger siden:

Jamen er det så ikke bare at lave et arrangement på bryggen og få inviteret de der svenskere  

En dato skal vi også ha op da dette nok er det sværeste at finde?! skal det være i foråret eller skal vi helt frem til sommeren?

• Ozrider sagde for 4 måneder, 2 uger siden:

Lyder som en god ide. Jeg vil da i hvert fald komme, hvis det er omkring København, ellers skal jeg finde en at køre med. Jeg tror, der går en del tid før det bliver temperature som kan overleves uden våddragt og eskimodragt, så sommer lyder bedre