/Kan et mobilselskab give samme frihed som et puddersving?

Kan et mobilselskab give samme frihed som et puddersving?

Af Redaktionen

Hvor det før har været en byrde at være skiløber og surfer på rejse i udlandet har noget ændret sig de seneste år.

De fleste berejste skiløbere og surfere skal ikke tænke mange år tilbage før dyre mobilregninger og begrænset internetadgang var hverdag på årets ture rundt omkring i verden.

Et mobilselskab ville det dog anderledes, og 3 startede i 2015 en revolution for os danskere. Det var et farvel til en håbløs søgen efter 90’er modems i alpebyer og på øde kyster, og goddag til 3LikeHome abonnementet.

Brugerne kunne roame og tale som var de i Danmark – først i en begrænset række lande, men efterhånden flere og flere ski- og surflande. En byrde var væk og dermed en bekymring mindre på farten.

 

At lægge det perfekte billede op på Instagram skal være en frihed, ikke en byrde // Foto: Jakob Gjerluff

3 var de første i Danmark til at gøre op med dyre mobilregninger i udlandet til glæde for mange berejste skiløbere og surfere // Foto: Mikkel Hjort-Pedersen

 

Tilgængelig i 59 lande

Tager man et blik på kortet i dag er der heller ikke tvivl om, at det efterhånden er svært at finde et land hvor du ikke kan ringe hjem eller dele et billede af det dybe pudder eller bedste bølge, uden at skulle bekymre dig om regningen. Det skulle dog mest af alt være Japan der stadig har 3LikeHome til gode, så indtil videre må vi ”nøjes” med 59 lande.

 

3LikeHome i 59 lande

 

Fremtiden bliver kun bedre

Med den nye EU-mobillov og 3’s pionerarbejde, er der ingen tvivl om at vi som forbruger går en kun bedre fremtid i møde. En fremtid hvor det at bruge sin mobil i udlandet ikke er byrde, men giver dig frihed præcis som følelsen af det næste dybe puddersving eller den perfekte bølge.

Læs mere om 3LikeHome her.

I samarbejde med 3 dækkede vi også X-Games Norway i år – læs vores artikel her og se billedgalleriet her.

I den forbindelse lavede vi også en guide til hvordan vi dækker events på farten: Sådan dækker du et event

 

Artiklen er sponsoreret af 3

 

TAGS: